zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

streda 26. februára 2014

Disaster unmasked

Prednedávnom ma jedna pani na ulici zastavila, aby mi oznámila, že MY, dnešné dievčatá nosíme priveľa make-upu. Bola som zmetená, pretože som na tvári nemala žiaden.

V každom prípade s ňou však nesúhlasím. Možno je to mojím vekom a tým, že už nie som v puberte (i keď pleťovo pre mňa nebola nijak dramatická) ale naozaj nemám pocit, že by to moje okolie nejak preháňalo s make-upom.
Samozrejme, vždy sa nájdu ženy, ktoré by sme pod omietkou len ťažko spoznali.
Ale priznajme si to. Poväčšinou sú to devy, ktoré na sebe majú prehnané temer všetko.

Kedysi by som neverila, že sa zmierim s krátkymi riasami a výraznými kruhmi pod očami, no dnes som s nimi zmierená. Som to predsa ja.



Nechápte ma zle. Make-up považujem za jeden zo spôsobov vyjadrenia sa rovnako, ako i oblečenie a rada sa líčim. No nemám problém vyjsť na ulicu i bez neho a osobne si myslím, že to má tak väčšina z nás.
Či mala milá, zhovorčivá pani pravdu a ja sa pozerám len cez ružové okuliare ?

5 komentárov:

  1. vyzeráš super. Mak up ani vôbec nepotrebuješ :) Rovnako mám pocit, že okolie to veľmi s make upom nepreháňa aspoň určite nie posledné roky. Prišlo do módy tzv. "nude líčenie", ktoré dosť k prirodzenosti inklinuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hej velká pravda v týchto slovách, len aj mne sa niekedy rozum zastavuje nad tým čo sa pohybuje po meste
    :D ( myslím tie vysolárkované vymachlené ). Ale keď sa tak cítia krajšie, nech sa páči.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž, 100 ľudí, sto chutí. Bola by tu nuda, keby sme všetci mali rovnaké veci :)

      Odstrániť
  3. ja sa priznam ze osobne bez make-upu nevylezem ani smeti vyniest. proste v dnesnej dobe nosit make-up je normalne aj ked ma clovek uplne perfektnu plet. len ludia nechapu ze taky make-up/bb cream vlastne chrania pokozku pred mestskymi vyparmi, smogom a bla bla. a tak co neda sa kazdemu vyhoviet :) ja mam kruhy pod ocami a problemy s pletou zo zdravotnych dovodov a pouzivam make-up co lieci, bodka. ale suhlasim ze su aj domachlene babiky na svete s omietkou na tvari :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ja som sa to rozhodne nesnažila kritizovať, nepríde mi to ako čokoľvek zlé :D Sama mám meka up až príliš rada, tiež mám kruhy pod očami a súchú kožu, ktorá potrebuje hydratujúci make-up, takže je pre mňa často zdravšie byť nalíčená ako bez make-upu. Chcela som tým len povedať, že si naozaj nemyslím ,že by to dnešné ženy reálne s make-upom preháňali :)

      Odstrániť