zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

sobota 4. januára 2014

I really don´t regret anything

Tak, ako minulý rok, aj teraz urobím článok o najlepších kúpach minulého roku. O veciach, čo ma sprevádzali po celý rok, prípadne sa na ich používanie ešte len teším.


Fotochémia: K tomuto by som chcela špecifikovať, že nejde ani o najlepšiu kúpu ako o fakt, že tento rok som na ňu minula značné množstvo peňazí a nedá sa teda príliš v mojom rozpočte prehliadnuť. A samozrejme, poslúžila tak, ako mala. Sláva jej :D

Vôňa: Ako som už minulý rok písala, som závislá na voňavkách a toto je môj najnovší favorit, ktorý na chvíľu zatieňuje moju momentálne nebohú Miss Dior Chérie. Jedná sa  Voňavku Candy od Prady a vonia ako šťastie.

Čelenka: Zadovážila som si ju na Grape festivale, pretože mi neskutočne vadila moja ofina, ktorú som sa pokúšala odrastať. Je teda spomienkou nie len na pekný festival, ale zároveň sa stala jedným z mojich najobľúbenejších kúskov, keďže milujem tradičné motívy.

Slúchadlá (Slúchatká, whatever): Sú prakticky kúpou ešte roku 2012, kde som si ich zadovážila na vianoce, ale keďže so mnou boli poslušne celý rok, spávali so mnou v posteli, nechávali sa olievať alkoholom, otĺkať v kabelke i mimo nej a prežili cesty do rôznych krajín, zaslúžia si čestné miesto medzi mojimi top milovanými produktami. Sú značky Urban ears a sú to asi prvé slúchadlá, čo mi vydržali viac, ako rok. Momentálne sú na ceste ku mne viac kompaktné slúchatká rovnakej značky, aby som ich mohla striedať.

Moleskine: Moja láska k týmto zápisníkom je značná. Tento je môj druhý a taktiež som ho dostala, pričom prvý je menší, čierny kabelkový zápisník a tento má troška väčšie rozmery. Napriek tomu, že by som pravdepodobne mohla rovnako kresliť a zapisovať si na zdrapy papiera či do zošitu za pár centov, tieto bloky sú naozaj veľmi kvalitné a vydržia čokoľvek, čo ja, ako maniak na zápisníky a zároveň náročný uživateľ veľmi oceňujem. Väčšina takýchto blokov sa mi pri užívaní totiž časom dosť znehodnotia či dokonca rozpadnú. No prvý mám už niekoľko rokov a vyzerá stále ako nový (i keď s bielym to predpokladám bude o trocha ťažšie, no dva mesiace sa na ňom zatiaľ nepodpísali :D)

Keep cup: Áno, áno, obohratý Keep cup, ktorý je všade, všetci ho milujú či nenávidia. Ja ho ľúbim. Tak. Je krásny, farebný a funkčný. Napriek tomu, že som pôvodne chcela radšej mini thermosku, ktorú môžem hodiť do kabelky, rozhodli sme sa so sestrou zakúpiť si pár Keep cupov. Ona si odniesla ružový a ja tento šedo-žltý.

Lunch box: Ten som si zakúpila len pred nedávnom, na Mikuláša ako darček samej sebe. Mala som síce svoj kovový s triceratopsom, ktorý bol pôvodne obalom na karty, no ten nebol práve najväčší a časom sa začal otvárať. Nehovoriac o tom, že sa kov s potlačou nedá umývať v umývačke a ja som lenivá :D Tento je značky Happy Jackson zakúpený cez Asos. Robia najviac cute vecičky.

Detská knižka: Krásna ilustrovaná detská knižka o Lieku pre Vĺčka od Daniely Olejníkovej. Škoda, že nechcem mať deti, pretože z tejto by som im určite čítala rozprávku s radosťou. Ilustrácie v nej skrátka môžem. Tu je video o tejto knižke :)

Pohoda: Každoročný milovaný festival, ktorý každoročne neľutujem. Na tento rok už mám lístky kúpené a teším sa, teším, na leto.

Náhrdelníky: Na fotke sú moje dva asi najobľúbenejšie náhrdelníky za tento rok. Prvý, strieborný je kúpený v Štokholme, takže je pre mňa zároveň milou spomienkou na tento môj výlet a druhý, neónovo žltý je skrátka len moja láska na prvý pohľad, ktorá sa veľmi kamaráti s mojou tendenciou mať celočierne outfity. Optimizmus na krku.

Ako bonus vymenujem ešte "kúpy" ktoré tu neboli, pretože som nevedela nájsť ani letenku na Kubu, ani vlakový lístok do Budapešte, ktoré som si odložila. Tieto cesty boli krásne a naozaj boli hodné všetkých peňazí, ktoré som na ne minula. Na Kube som videla množstvo vecí, veľa nového zažila a naučila sa. V Budapešti som sa zamilovala tak fatálne, že neviem, čo so sebou. To mesto je nádherné a zamierim tam znova znova a znova.

A čo vy? Čo takého symbolizuje váš rok 2013 ?

10 komentárov:

  1. Oo skvele zhnutie! Moleskine som tentorok dostala i ja, dokonca dva a taktiez som manik na zapisniky takze viem sa vcitit totalne :D a na urbany sa chystam uz nejaky ten piatok, tak snad mi to tento rok vyjde ked vravis ze vydrzia takmer vecne, daco na tom bude :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že ma niekto ohľadom Moleskinov chápe :D
      Nuž, nemôžem povedať, že vydržia večne, ale vydržali mi už viac ako rok naozaj usilovného využívania. A ja som teda pekne náročný užívateľ, keďže svoje veci vôbec nešetrím, takže môžem len odporučiť :)

      Odstrániť
  2. peknééé :) inak keep cup nosíš v kabelke? lebo on nie je uplne vodotesný..alebo ako to nazvať.. aspoň ten môj :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ten môj, to je jeho hlavná nevýhoda a preto som chcela termosku, ktorú by som do kabelky hodiť mohla :D Ale nevadí, v zime je celkom fajn niesť v ruke teplučký pohár :)

      Odstrániť
  3. Och, BUDAPEST - je to laska u mna tiez na prvy pohlad, ci teda laska hned pri prvej navsteve :) a ta tvoja vonavka ma zaujala, kto by nechcel byt obklopeny cirym stastim? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No práve :) Je kvetinovo ovocný, ale nevonia prehnane letne. Len tak, aby si sa usmiala, keď ho zacítiš :)

      Odstrániť
  4. Výborný článek a ten lunch box je perfektní :)
    Nevadilo, kdybych si tenhle článek (možná) půjčila? Samozřejmě bych napsala, že jsi mě inspirovala ty. Jestli vadilo, tak s tím nemám problém :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vôbec by mi to nevadilo, kľudne si poslúž, rada si ho prečítam! :)

      Odstrániť
    2. Super, ještě vymyslet co a vyfotit to,hehe.

      Odstrániť
  5. Super článek :) Mamka má Moleskine taky a je z nich nadšená! :) Ten Keep cup bych si taky chtěla někdy pořídit a ty sluchátka musí být zázrak, mně nikdy taky moc dlouho nevydrží :D
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť