zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

nedeľa 1. septembra 2013

Budapest, I love you

Budapešt bola čarokrásna. Bolo to jedno z miest, od ktorých som nečakala tak veľa a tak mi vyrazila dych plnou silou. Áno, stala sa jednou z mojich urban lások a som šťastná, že mi nie je tak vzdialená. Vypravím sa do nej totiž ešte veľmi veľa krát.
Nečakala som temer nič a na oplátku ma obdarila toľkým šťastím, že jej to asi budem musieť ešte dlho splácať.
Kúsok srdca mi tam asi navždy zostal. Tak tak.

A čo vy, máte nejaké mesto, do ktorého sa vždy radi vraciate?
























5 komentárov:

  1. aj ja chcem ist do Budapeste. hned po Berline a Slovinsku (este neviem kam, ale mam novych kamaratov zo Slovinska :D).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. v tom bare pri moste som bola asi takto pred rokom :) mám odtiaľ cocacola fľašku (weirdo, rada si odnášam sklenené fľašky z pekných miest a krásnych dní) a ľúbim Budapešť! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tiež ľúbim budapešť, a potom mám tendenciu sa zamilovávať do miest, ktoré som ešte ani nenavštívila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ale áno.. tým mojím mestom je Brno :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. budapest je mega. a moje mesto je Berliiiin

    OdpovedaťOdstrániť