zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

sobota 17. augusta 2013

Eco café v Budapešti

Pred pár dňami som sa pýtala na typy v Budapešti. Nakoniec sme ale samozrejme skončili tak, že sme vliezli do každého pekného priestoru :D
Keď cestujem a som v neznámom meste, mojím najobľúbenejším časom sú raňajky. Fakt fakt. Je to moment, kedy sa usadíte v peknej kaviarničke, zjete nejakú minibagetu, jogurt, croisant, or whatever a preberáte, čo nasledujúci deň budete vlastne robiť. Plánujete, navrhujete a hlavne sa na celý ten deň neskutočne tešíte. Tu to vždy začína.
Som kaviarenský povaľač a nehanbím sa za to. Preto všade, kde chodím, rána začínam práve v nich.

Táto rozkošná kaviarnička nebola ďaleko od nášho ubytovania. Krásny drevený interiér, kopa zelene a názov ECO CAFÉ. Ideme dnu, nie?
Kaviareň je medzi Budapeštanmi očividne populárna. Nielen, že napriek tomu, že bola naozaj veľká a dávali tu hlavne kávu a čerstvo pečené pečivo, bola neustále plná pracujúcich ľudí, i ľudí, čo si len prišli kúpiť tu raňajky a utekali ďalej. O popularite svedčilo aj kopa reklamných záležitostí ako recyklované notesy, keep cupy s logom a vlastné sypané čaje, či káva. Boli to vlastne veľmi podarené reklamné artikle.
Samozrejme, moja horúca čokoláda a croisant boli výborné :D









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára