zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

utorok 14. mája 2013

Vznešené goliere

Včera som si len tak šťukala do Facebooku v snahe zresetovať mozog od ročníkovej práce (ktorú pravdepodobne nikdy nedokončím, lebo skôr umriem) a narazila som na kamarátkinu tvorbu šperkov, ktoré som ešte v dávnych, zasnežených časoch bola fotiť. Pôvodne ako modelka, neskôr som sa vyvinula na fotografku. :)
Tak ale som si teda povedala, že si svoje "modelingové" počiny s vami pozdieľam teda.
 Dievča je to veľmi šikovné a vytvára tie najrozkošnejšie golieriky na svete. Ktoré sú hlavne praktickejšie, ako tie veľké Peter Pan goliere, ktoré sa dajú tááák ľahko vyrobiť... a tak strašne lezú na nervy, keď sa potom neustále otáčajú a vymýšľajú, pretože nie je príliš pohodlné ich pripevniť na telo (aspoň moja skúsenosť s nimi :D)

predstavujem vám MonarQ

...na sebe :D




Neuveríte, ale napriek hrubým svetrom mi bola teda viac, než zima :D

1 komentár: