zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

pondelok 4. marca 2013

Predstav si niečo duchaplné práve na tomto mieste.

Rada by som napísala niečo duchaplné, no v posledných dňoch je smutnou pravdou, že nič duchaplné sa vo mne nenachádza. Konečne vyšlo slnko a ja sa len spokojne škľabím na všetko okolo, pretože ma to z nejakého nevysvetliteľného dôvodu robí príšerne šťastnou.
Vážne.
Jar je moje najobľúbenejšie ročné obdobie.
Ale obvykle sa nesmejem len preto, že konečne žiari slnko.
Nuž, táto zima skrátka bola naozaj dlhá.

Akožto je toto wannabe fotoblog, pôvodne som vám sem chcela dať neičo iné, no keď som si všimla, čo sa mi nahromadilo na ploche z chvíľ, kedy som sa pokúšala zahnať nudu, povedala som si "why not?"

Nech sa páči, moja zmena (Nový strih ofiny. A omylom temer čierna farba, ale to tu nevidno :D) za posledných pár dní v zrkadlovom prevedení.
pozn.: Vyzerám ako 5 ročné dievčatko z japonskej mangy. Alebo tie vlasy tak vyzerajú.
pozn.2.:  úprimne nemám rada pc camery. Tak treba pochopiť, že som nevedela čo so sebou :D







5 komentárov:

  1. coo? to vyzera super, snad ta zas stretnem v trolejbuse aby som to videla na zivo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ejha... asi kazdy tip ofiny ti ide :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :D tá posledná ma dostala! ofinka je fajnová

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no hlavne, že si šťastná :) a ofinka je skvelá

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ani nemusím hovoriť , že sa mi to páči. Ofiny miluji a ked niekomu takto svečia tak ešte viac) A ja mam webkamery rada, lebo strašne skresluju realitu , a vždy ked sa odfotím a porovnam si fotky z rôznych dní, tak sa nestačím čudovať :D

    OdpovedaťOdstrániť