zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

nedeľa 30. decembra 2012

Vždy je dobre, keď je dobre

Po opätovnom prečítaní článku som si povedala, že bol predsalen trocha depresívny.
A tak som sa teda rozhodla ukázať highlity môjho roku.
Nie však vymenovaním toho, kde som všade bola.
Ani miest.
A nových vecí.
Ale formou fotografií, ktoré som nerobila ja, ale zachytili krásne chvíle môjho roku.

Napriek tomu, že som sa minulý rok zasekla na mieste, viem, že ma práve odrazil niekam, kde sa už stagnovať nebude.
Poskytol mi možnosti, ktoré mi nezavreli dvere (i keď ani priamo neotvorili) a to sa ráta.

Veľa som fotila. Všetkým, čo bolo po ruke


Chodila po výstavách a vernisážach (konkrétne toto je Planéta 220, ktorú som pre vás mala zreportovanú na filme, ale film sa mi stratil... doteraz netuším, kde je :D)

Bola na rodinnom Karnevale

Prešla si stavmi, kedy som nevedela čo s vlasami a oblečením (a mojou nechuťou k nahým nohám) v horúčavách na Pohode
ň
A užila si tých pár hodín neznesiteľného tepla na Grape-e, ktoré v zápätí nahradil dáž´d a zima, nak torú asi nik nebol pripravený

Nadžgávala sa domácou klobásou zo Slovenska pri pive z Nemecka na Talianskom hrade ari výstupe na ten hrad som si zodrala čínske wanabe Keds.

Dostala awesome darčeky

Bozkávala s T-Rexom (ale na druhý deň už nezavolal...)

Jedla a vyrobila toxické Jello vodka shoty

Treba komentova? Kde je slaninka, je aj dobrá nálada :D

Stretla sa s MAXIMUSOM. Naživo je veľmi milý, ale na fotení sa netváril práve nadšene.

Koštovala rôzne pivá



A dúfam, že tieto segmenty sa budú nachádzať aj v mojom budúcom roku :)


3 komentáre:

  1. Super fotky :D
    Máš krásný parťáky na focení, hlavně ten T-Rexíček. Nedivim se, že si ho zulíbala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Love to see lots more of your Keds shoes ;-)

    OdpovedaťOdstrániť