zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

nedeľa 4. novembra 2012

This is Halloween !

-Ja už viem! Ty si Adele!
-To myslíš vážne?
-Amy Winehouse?
-Umri


Halloween prešiel, troška potešil, troška sklamal.
Sklamal kvôli hudbe a elitárstvu. Hudba bola naozaj prazvláštna, tancovalo sa na ňu naozaj ťažko a to ja som ochotná tancovať takmer na čokoľvek. A napriek faktu, že by sa do KC Dunaju zmestilo ešte množstvo ľudí, naozaj nebol tak plný, nepúšťali dnu ľudí už o 21:10, pričom o 21:00 oficiálne akcia začínala. My sme sa dnu dostali, akožto sme s kapacitou a obvyklou vypredanosťou KC oboznámení, no viem o množstve ľudí, ktorým tento fakt urobil riadny škrt cez rozpočet.
No napriek tomu sme sa zabavili a prinášam vám super duper mobilové fotky - pretože som vláčila kostým ovce, nechcelo sam i vláčiť fotoaparát. Uznajte. Ovce zaberajú dosť miesta aj v nekonečnom univerze ženskej kabelky.
Potešila ma ale kreativita vo výbere kostýmov v okolí. Celokúpené kostýmy som videla len na slutty snow white, ale po jazde v trolejbuse, kde na mňa vybafla lienka( pre ktorú bol výraz "slutty" veľmi light, akožto zvolila sukňu, ktorá bola naoaj kratšia, ako nohavičky- a k tomu ich ani nezladila, pretože uznajte, fialové nohavičky sa k lienke nehodia) - som mala nastavenú latku tak nízko, že ju všetky masky v KC dunaj hravo prekonali.

Priznanie č. 59.: Môj osobitný favorit pre masku pre muža ale aj tak navždy asi zostane vlk.
Priznanie č. 60.: Príde mi šialene sexy, keď si muž kvôli kostýmu namaľuje oči čiernou ceruzkou




 



pozn.: Yeah, viem, že sú tie fotky zvláštne naukladané. Ale to je tak, keď sa vám nechce robiť koláž a čakáte, že to za vás urobí blogger :D






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára