zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

streda 14. novembra 2012

Čierno biely pohľad na svet je len pojem. No i tak je pekne kontrastný

Kontrasty. Sú v každom.
Milujem obliekať sa celá do čiernej a odtieňov šedej. No mám rada červené šaty, farebné šály a pančušky.
Rada si obliekam sukne, pletiem vrkoče a zapínam golier ku krku v hre na milé dievčatko. No zbožňujem kožené oblečenie, roztrhané rifle a strapaté vlasy.
Páčia sa mi muži v motýlikoch, sakách a zemitých farbách, ale priťahujú ma aj tmavovlasí vydedenci z tmy rockových klubov, čo sa nehanbia za strapaté vlasy či kľudne aj linku okolo očí.
Som chaotická, no neustále si kupujem organizéry.
Zabúdam, že mám mobil v ruke, no pamätám si farbu košele kamaráta zpred dvoch rokov.

Som plná kontrastov rovnako, ako všetci ostatní.
Asi to tak už raz bude.






2 komentáre: