zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

pondelok 15. októbra 2012

Summer reminiscence

Po dlhom čase som našla film ešte z leta, ktorý som nevyvolala.
Respektíve z konca jary a začiatku leta, kedy ešte len skončilo skúškové a začal sa sladký oddych.
Pospomínajte si so mnou v tomto analógovom stripe.

Mimochodom, v ten deň sme boli skákať z Mosta Lafranconi (ja nie, lebo som si krátko predtým kúpila jedlo a teda mi nezostalo na zoskok - bolo to neplánované )
Zoznámte sa s mojím blond seniorom, ktorý si v ten deň takmer užíval zoskok tiež :)
Inak odporúčam, robia to strašne milí chlapíci, obvykle býva v sobotu a mala som aj ich FB stránku, ale neviem si spomenúť. No vy to určite vypátrate! (Alebo ja a potom informujem )



 viac spamu pod perexom













4 komentáre:

  1. dobre že si ten film našla :) sú to úžasne fotky :) chválim aj tvôj blog:)) teším sa na nové posty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujem ! :)
    Ešte stále hľadám jeden film, ktorý mi niekde zmizol v časopriestore...

    OdpovedaťOdstrániť