zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

pondelok 20. augusta 2012

Alcohol doesn't solve any problems. But then again neither does milk

Ja som typ človeka, čo pije veľa.
Nehovorím, že utápam svoje problémy budúceho aj terajšieho charakteru v alkohole.
Ani nemám vypestovanú závislosť na tomto omamnom moku, napriek faktu, že mi na ňu v žilách kolujú kvalitné gény.
Myslela som nealko. Pijem veľa pri práci. Pri posedení v kine. Pri jedle toho vypijem viac, než zjem.
V škole neustále usrkujem z vody a na pikniku si rada dám jahodový ľadový čaj. Veľa.
Z toho vyplýva neustála spotreba plastových fliaš, ktorá je nielen nie príliš šetrná k okoliu, ale aj otravná, pretože sa mi neustále všade povaľujú, v meste sa snažím hľadať koše na triedenie plastu (a často sa na to vykašlem, pretože som osoba lenivého, hnusného a všestranne pokrúteného charakteru) nehovoriac o tom, že ani nie sú pekné.

Tak som sa rozhodla. Kupujem si eko fľašu.
Peknú. Takú, čo sa mi zmestí do kabelky a bude mať aspoň pol litra objem.
Čo je celkom náročná úloha, akožto mi všetky pripomínajú cyklistické, alebo horolezecké vybavenie.
A ja horolezec určite nie som. A som len veľmi lame cyklistka.

Takže budem veľmi originálna a spýtam sa vás na váš názor na tieto fľaše. Máte nejakú? Kde ste si ju vybrali?
A tiež od vás chcem pomoc. Ha.
Som tvor nerozhodný aj keď ide o fľaše.

lemon-600ml.png
1. - Prvou je Equa, ktorá moje hľadanie naštartovala. Zapáčila sa mi ihneď práve tým, že nevyzerá ako čosi, čo by ste našli v batohu chlapa, čo ide na trekking. Obyčajná pekná priesvitná flaška ma dostala svojím Universe prevedením. Je klasicky pol litrová (myslím :D)
2. - Green Bottle - Ale samozrejme, hľadala som ďalej a ihneď som narazila na tohto žluťáska s amorfným otváraním, ktoré ma zaujala. Má krásnu farbu a nemá termoskový tvar. Aj lajk it. A má 0,6 litra
3. Toto je taká typická fľaška s objemom 0,6 od Envirosaxu a ja som na bodky úchylná
4. Som ešte dieťa. Teoreticky. Fakt fakt. A milujem žraloky. Plus mám rada námornícke kombinácie. Napriek faktu, že fľaše Sigg som odsúvala, pretože sa mi nepáčia a neprídu mi ani najlacnejšie, táto detská 0,4ka ma dostala.

Čo poviete?
Viem, že nie je práve zábava ľuďom pomôcť vyberať fľaše, ale niekto to robiť musí ! :D




5 komentárov:

  1. ja najviac asi sympatizujem s equa-ou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj mne sa paci najviac equa :P pitiu zdar.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. neviem z akého matrošu je eaqua ale ja mám bobble a som spokojná. ak by som si kupovala nejakú ďaľšiu tak sigg.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super článok :) ja som fanúšikom equa flašky, ktorá má btw 0,6 l :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Doporucuju plastovou, ne kovovou. Ty kovove totiz vedou teplotu = v horku ti napoj driv ztepla a v zime driv zmrzne :)

    OdpovedaťOdstrániť