zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

utorok 17. júla 2012

Inspire me

Svoje dni momentálne mienim tráviť prerábkou mojej izby, preto som sa rozhodla o menší inspirational post.
Zatiaľ som sa pustila do hrubého odpratávania bordelu, ktorý som tu skladovala roky v nádeji, že to raz odpracem, alebo sa to zíde.
Áno, trhalo mi srdce vyhadzovať veci, čo prakticky stále mali svoje využitie a neboli pokazené, no povedzme si to úprimne. Keď sa toho niekto rok nechytí, už sa toho nechytí nikdy.

Vďakabohu za to, že naši známi majú tendencie darovať nám alkohol v drevených krabiciach. Zbožňujem ich. Nielen, že sú veľmi pekné, no je to niečo, čoho máme doma celkom dosť a v interiéri vyzerá vkusne.
Dajú sa upravovať a modifikovať.

Reorganizovala som si šatník a upratala šperky.
Zistila, že už vážne nemám kam dávať knihy a teda budem musieť obetovať svoje podstivo zbierané plyšáky, aby som urobila miesto ďalším.
Sorry drahí priatelia môjho inner childa.

Zajtra vás obšťastním o jedno DIY, ktoré vie človeku ako mne značne zjednodušiť život. A celkom fajn vyzerá :)



5 by itself
Kitchen 1

2 komentáre:

  1. keď raz bude podľa predstavy, tak určite. Zatiaľ strhávam polep steny a vyzerá to všetko veľmi fľakato :D

    OdpovedaťOdstrániť