zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

štvrtok 28. júna 2012

Národný hrdina shopaholikov

Spala som asi dve hodiny.
Som komunikatívna asi ako nemé dieťa po mozgovej obrne.
A rovnako duchaplná.

Zablšila som si na lešení.
Kúpila som si žiarovku, čo svieti a bliká. Na krk.
A odznak "vzorný zlepšovateľ dopravy" . Najlepšejší. Lebo nič lepšie, ako nejazdiť na aute pre dopravu urobiť nemôžem. A vy môžte spokojne prechádzať cez zebru bez strachu o svoj biedny život.
Najvzornejšia som.


A keďže som dnes najduchaplnejšia na svete, toto venujem všetkým, čo dnes sa dnes PÁRTYcipovali na lešení. Keď už som nebola očarujúca a neuveriteľne vtipná ako obvykle, on vám to snáď vynahradí.

To je on. Všetkých srdca šampión.
On. Blšákový kráľ. Berie, odkiaľ netreba a dáva, kde chýba. Tak.

JÁNO-CHIC

2 komentáre: