zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

streda 2. mája 2012

Už dávno som sa naučila hovoriť o krvi, o bolesti, o smrti, o prázdnote, ktorú treba hodiť na zem v dopitej fľaši.

Teda, tento nový systém je viac, než desivý.
Neviem ako vy, ale ja nemám rada zmeny. Neopodstatnené. Lebo ako, nemám pocit, že by sa niekto sťažoval na systém bloggeru.
Nevermind.
Zvyknem si.
Aj na šibenicu.

V piatok cestujem na exkurziu do Lago di Garda v Taliansku. Napriek tomu, že sa teším, si uvedomujem, že si tam neoddýchnem ani na chvíľku, čo by som už vážne potrebovala. A to ma troška desí.
Nevadí.
Naučím sa.
Žiť so 4 hodinami spánku.
Raz.
Možno.

Nemám nové zážitky. Ani čo vám poradiť. Len toľko, že sa nutne potrebujem naučiť nemecky do pár hodín. Pozná niekto, kde sa dá kúpiť nemčina v pilulkách?

Moje obľúbené miesta. Hádajte. Kde sú ?
Nápoveda- Všetky sú v Bratislave




3 komentáre:

  1. dom hrôzy? juj to je kde?

    a miesta mi žiaľ nič nehovoria :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1.: Nové átrium/priestory vo filozogfickej fakulte Komenského. Majú mnou nezistené, ale celkom pozitívne účely
    2.:SNG zo strany, kde je knižnica
    3.: SNG zo strany hlavného vchodu
    4.: St. Germain na obchodnej, kde pracujem
    5.: žirafiacky kôš na trnavskom mýte
    6.: Nevyužitá budova vedľa FruFru galery(bývalej. niekde sa sťahujú) na Štefánikovej tuším

    Nevadí, že nič nehovoria. Nie sú to nijak známe ukážky :D Plánujem ale v lete pochodiť svoje miesta a spraviť takého "sprievodcu Bratislavou" z môjho pohľadu... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ah ten kavovar..vsade kde ho maju sa viem len tak nim kochat hodiny v kuse:)

    OdpovedaťOdstrániť