zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

nedeľa 20. mája 2012

Som posledný jednorožec s plastovým rohom

dnes na hipstra s inteligentnými popismi na vintage efektoch. A s oblakmi. A s trojuholníkmi. A v jednej fotke. Pretože môžem. Tak musím. Chápete.
Bola som dnes obehnúť sekáče. V záujme praktických pohnútok. Samozrejme. Aby som si stále nezamasťovala svoje milované tričká v práci. A zas nechodila ako sedliak v reklamných tričkách na spanie. A odniesla som si tričko, čo si znova nebudem chcieť zamasťovať. Obsahuje sonograf a dieťa ukazujúce fuck off. Je super a mám ho rada už teraz.

A mám nový fotoaparát. Ešte nemá meno. A nie je na 100% oskúšaný, pretože som celý deň strávila poskakovaním na dance pade.
Toľko k produktívnemu dňu.

Áno, viem, že hráme hokej. Whatever.
Ja som patriot aj mimo majstrovstiev.




1 komentár:

  1. pekné triko to môže byť :)

    "Áno, viem, že hráme hokej. Whatever.
    Ja som patriot aj mimo majstrovstiev."

    tak :)

    OdpovedaťOdstrániť