zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

streda 21. decembra 2011

People always say life is full of choises. Noone ever mentions fear or how the world can seem so vast...

Vianoce už prišli, vianoce už prišli, je tu Coca- cola.
Aneb, prepadáte vianočnému šialenstvu? Nervujete a nadávate na koledy a trápne vianočné pesničky rynúce sa z každej strany? Hromžíte, že si nemôžte ani kúpiť maslo bez toho ,aby ste pol hodinu stáli v rade a ešte aj ten nákup bol s vianočnou prirážkou? Hneváte sa, že ani len ten blbý sneh nie je, nech to tu nejako vyzerá? No tak nech.
Po všetkých zlých veciach, čo sa mojej rodine každoročne na vianoce stáva som sa stala celkom otupená voči vianočnej atmosfére. Ale ona je zrazu tu. Naozaj. Teším sa. Dokonca kupujem darčeky len 3 dni pred vianocami. Môj rekord. Som v tom strašná.
Jediné šťastie, že ja a moja rodina sme nikdy neboli zaťažení na darčeky. Vážne. Mám rada fashion blogy. Ale ich vianočné wishlisty ma trošku iritujú. Fakt, že mi nezáleží na darčekoch asi značí, že som mala šťastné detstvo. A vždy som prakticky mala viac menej všetko, čo som chcela. Za čo som samozrejme svojim rodičom nesmierne vďačná. len konštatujem, že to tak asi bude preto. Tí, čo darčeky nedostávali sa na ne predsa len tešia a aj si ich zaslúžia viac, než ja :)

Minulý rok som na účet vianoc napísala esej, respektíve prednášku na Slovenčinu. O aktuálnom stave vianoc. Chceli by ste si ju prečítať, ak by som ju našla?:)

Dnes nám dokonca, na prvý deň Chanuky nasnežilo. Nadávajte všetci, bľabotajte o lietajúcich bielych marhách. I don't care. Sneh je fajn. Do silvestra bohužiaľ nestihnem ísť na board, no i tak je skvelé, že sa nám sniežik chumelí.

5 komentárov:

  1. uplne vo vsetkom s tebou suhlasim :)

    a ona rada by som si ju precitala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Maš skutočne užasny blog! Jednoznačny FOLLOW odomňa! ;-)

    http://thebluebusiscallinus.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wera: je tu :)
    polly: ďakujem veľmi pekne! Strašne si ma potešila! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja si rada prečítam :)

    ako vždy sa to dobre čítalo...píš veľa veľa :D

    OdpovedaťOdstrániť