zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

štvrtok 3. novembra 2011

Whatever doesn't kill you, is gonna leave a scar

Všetko je zle. Fakt všetko. Nikdy som to takto do blogu nepovedala, ale je to tak. Mimo toho, že moja rodina sa práve asi kompletne rozpadla, sa nám stratil pes. Pamätáte? Pred pár týždňami som postovala článok o tom, že ho máme rok. A už nemáme. Som nešťastná, zničená, uplakaná ako malé dieťa. Ja som toho malého diabla čierneho fakt milovala.

Ľudia z Bratislavy, ak by ste ho videli, prosím, kontaktujte ma.

V tom to poste nebudem ani užitočná, ani sa pokúšať byť vtipná, ani nič, asi by mi to aj tak nešlo. Prepáčte. Občas to nejde. Ako napríklad teraz. Ešte to nejde. Ale pôjde. Fakt. Musí.

ani priznania nie sú po rade. No a čo.


priznanie č.9.: Keď si nanášam maskaru (ten jeden a pol krát do mesiaca) špúlim pery
priznanie č.10.: Keď sa sústredím,vyplazujem špičku jazyka
priznanie č.11.: Bojím sa lietania v lietadlách, lebo neverím pilotom. Nepriamy dôsledok toho, že môj otec má vodičák na lietadlo.
priznanie č.12.: Bojím sa injekčných striekačok a radšej by som si nechala robiť odber krvi nožom.
priznanie č.13.: A bojím sa malých pavúkov. Veľké mi prídu svojím spôsobom rozkošné.
priznanie č.14.: Moje obľúbené zviera je žralok a capybara a môj obľúbený dinosaurus Triceratops.

Prikladám fotky z časov, kedy to bolo ešte fajn. Čiže z víkendu. Veľa fotiek je aj z Halloween night. Že je to klišé? Ja viem. Nemám rada americké sviatky. Fakt, že nemám. Ale musím. Môj fetiš mi inak nedovolí. Ktorý sviatok okrem karnevalu je vhodnejší na prezliekanie sa do masiek ?

A pre milú Cardi prikladám aj mail a kontakt na facebook, ale viacmenej je pre vás všetkých :) K Mailu patrí aj G+, ak sú tu niektorí neuznávajúci sociálnu sieť tvároknihy.
lucy.sivcak@gmail.com
Facebook

och a áno. Moja výstavka u Stromu z kostí sa predĺžila na neurčito. Vraj sa ľuďom páči :)



Používam Perex. Mám ho a viem ho použiť. Som nebezpečná, môžem vás zavaliť fotografickým spamom a najprv si to ani nevšimnete. Ha. Ale mohli by ste si všimnúť. Samozrejme...

















5 komentárov:

  1. Dakujem:) Kontaktujem. páčia sa mi tvoje priznania.
    Dufam že si si aspon ten Halloween užila, ked teraz "nastalo" toto.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. snáď všetko postupne prehrmí aj tieto zlé dni...a aj psík sa nájde
    mimochodom krásne fotky ako vždy, držím palec dievča

    OdpovedaťOdstrániť
  3. slečna ty máš jeden z najzaujímaveších blogov aké som poslednou dobou našla!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dor: Užila,ten som si ešte užila :) A som rada, že sa páčia :) Keď už to hrám na diary, tak nech je to aj osobné. trošku :P

    wera: Našial sa. Som šťastná ako blcha.

    Zuuuj: Pomaly sa to tu vyjasňuje v mojom okolí. Ďakujem veľmi :)

    Maťs: Ďakujem! Veľmi si ma tým potešila! :)

    OdpovedaťOdstrániť