zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

utorok 22. novembra 2011

Príbeh mojej Holgy 120 je prostý. Keďže Beirette bola veľmi nekompatibilná s existujúcimi filmami, jej majiteš si ju vzal naspäť a môj Zenit sa rozhodol povedať mi zbohom, povedala som si - dosť. Chcem niečo, čo nepokazím, ani keby som chcela. A od milých kórejcov som si objednala túto Holgu. Dlho som chcela nejakú skúsenosť s Lomom a plastovými šošovkami, tak som si ju teda splnila. Nie, nemyslím si, že sú to nejak extrémne skvelé foťáky a stále nechápem, prečo plastové krabičky v našich shopoch stoja kľudne aj 70 eur, no ich odolnosť mi je sympatická a páči sa mi filozofia lomografie. Tak či onak, práve Lomografia medzi ľudí opäť priniesla analógovú fotografiu a to je niečo, za čo si získali moje plné sympatie.






4 komentáre: