zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

pondelok 14. novembra 2011

“Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils.”

Posledné dni boli fajn. A keď poviem fajn, myslím tým fakt skvelé. Aspoň pre mňa. V piatok francúzske dopoludnie a stavba vlastného šarkana. V sobotu jazda na motokárach a večerné hry s alkoholom (nech si tvrdí kto chce, čo chce, tie sú najzábavnejšie. Hlavne tá naša. 4chan. ) V nedeľu dlho obchádzaný St. Germain a dnes som strávila príjemné tour de podnik v Bágli, Shtoorovi a Čajovni u stromu z kostí.

A teraz k veci. Milujem francúzsko. A takmer všetko francúzske. Možno som sa taká narodila. A možno za to môžu bagety. Kto vie. V každom prípade každému, kto sa aspoň trochu vyzná v umení a literatúre odporúčam nový film Woodyho Allena - Midnight in Paris. Ku nám na Slovensko ešte len údajne príde do kín, ale v Bratislave na filmovom festivale sa už hral a myslím, že i v menších filmových kluboch. Ja som si ho jednoducho, veľmi hulvátsky stiahla (dá sa poľahky nájsť i v Blu-ray rozlíšení. No tak prosím, nemohla som odolať). Woodyho Allena mám rada, ale toto sa mi páčilo extrémne. Už len kvôli Dalímu, Buňuelovi, Renoirovi, Hemingwayovi a hlavne Modiglianiho Adriane (Stvárnená Marion Cotillard. Milujem ju.) Watch it.

 Bagel and coffee story je môj najobľúbenejší "fast food". Takmer zakaždým tam síce tlačím Bacon Bagel, ale je tam skvelý výber i pre vegetariánov. Bágle každý deň čerstvo pečú a skrátka, je to mňamka. Skúste.

A k Bistru St.Germain. Ako som povedala, milujem všetko francúzske. A toto Bistro sa na to evidentne hralo, musela som tam zablúdiť. A som veľmi rada. Je to veľmi príjemné miesto plné zaujímavých ľudí. S chutnou Hand-made šípkovou limonádou a likérom z lesných jahôd. No mňam. Kto by odolal. Ešte aj cenník bol únosný. Interiér veľmi milý, možno len tapetu by som dala trošku inak, pôsobilo to tak trochu príliš precpato. Ale i tak je to miesto, kam odporúčam zájsť. Dúfam, že sa takto príjemné koncepty budú bBratislavou šíriť rýchlejšie, ako vírus vtáčej chrípky. Ok. Zlé prirovnanie. Tak ako obavy z nej a rúšky na tvár. To sedí viac.

Prikladám fotky z čajovne. Dôkaz, že moja "výstavička" stále funguje a moja maličkosť v najobľúbenejšom svetri.

Takmer som zabudla na priznania.

priznanie č.6.: Dokonalú ženu podľa mňa stvárnila Audrey Hepburn vo filme Raňajky u Tiffanyho. Tak rozkošká, šarmantná, krásna a dôvtipná by som raz chcela byť i ja.
priznanie č.7.: Ak by mi to nevyšlo, druhou a totálne opačnou voľbou je Clementine Kruczynski (Eternal Sunshine of a spottless mind)
priznanie č.8.: Najsexy mužská filmová postava pre mňa bol asi Nemo Nobody (Neoriginálne, ja viem)

priznanie č.20.: Môj najobľúbenejší "priateľ" je Ross
priznanie č.21.:Svojím spôsobom som bola platonicky zamilovaná do Hyde-a z That 70's show
priznanie č.22.: Nemám rada svoje nohy.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára