zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

štvrtok 6. októbra 2011

Biters aren't so bad. Eaters are the ones I just can't stand

Okej, dnes som si na poštu došla po krištáľovú živicu na šperky. Prvé kúsky sa mi už sušia a ja sa teším ako malá na svoj náhrdelník s Monetovým východom slnka
Oprava: Výsledok už je, mám veľkú radosť a fotky budú, keď sa mi môj miláčik dobije. Tak. :D

Zatiaľ vaše milé duše obšťastním random fotkami. Random fotkami, ktoré budú fakt random. A nebudú ani z foťáku. Bleh. Ale z Mobilu. Aby bolo jasné, mobil s dobrým foťákom je veľmi praktická vec, ktorú máte stále pri sebe a nemusíte teda vláčiť veľký,malý,stredný fotoaparát na zachycovanie momentov. Ale aj tak nie som nejakým veľkým fanúšikom tohto trendu používať len fotoaparát z mobilu. Vedeli ste, že na Flickri je najväčšie percento fotiek fotených práve iPhonom? Áno? Mňa to teda prekvapilo. Myslela som, že Flickr je miesto, kde ľudia uverejňujú svoje umelecké pokusy. Myslite si o mne čo chcete, ale môj názor je, že ak niekto má rád fotografiu a chce sa jej aj keď len amatérsky venovať, aspoň by mohol vraziť miesto do iPhonu peniaze do lepšieho kompaktu. Nemám nič proti iPhonom (ok, mám. Ale toto nie je spôsobené zášťou k iVeciam) len si myslím, že tento trend, ktorý sa v poslednom čase rozmáha je... Smutný.

Samozrejme ale, fotoaparát vo foťáku je fajn spôsob ako rýchlo zachytať prchavé okamihy, keď pri sebe nemáte fotoaparát. Nie vždy sa ho chce každému vláčiť. Ani mne nie. Len by to nemal byť majoritný spôsob fotenia ľudí, podľa mňa. To je všetko.

A možno zlacnejú foťáky... :D

Vďaka týmto fotkám môžte zistiť, že milujem triceratopsy, Moneta, Chcem oranžové hrnce do svojej imaginárnej kuchyne s modrým nábytkom, naše posledné šteňa bolo awesome, že som HLADKALA voľne sa pohybujúceho jeleňa a kopu iných užitočných vecí, ktoré vám zmenia pohľad na celkové univerzum :)











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára