zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

utorok 27. septembra 2011

If you don’t get caught, everything’s legal

Aloha ohana. Už dávnejšie mi došla Holga z Hong Kongu a teda, poviem vám, musím sa smiať. Môj zvitkový film je najskôr hybridný, pretože čísla na ňom rozhodne nie sú vytlačené na miestach, kde je okienko na počítanie fotiek. A nie, nie je to tým,že je Hong Kongu. Všetky Holgy sú odtiaľ. Aj samplery. Všetky. Len sa mi za ňu nechcelo dávať 90 eur na Slovensku. Ale skrátka môj film nemá číselné značenie tam, kde ho štandartné filmy majú. Čiže fotenie bude naozaj zábava a prekvapenie ako z Kinderka. Pretože prevýjam len tak od oka a teda netuším, či fotky prefotím cez seba, alebo s prílišnými medzerami. Who knows, som zvedavá. Inak vyzerá nepokaziteľne. Woohoo...

Inak, vyvolala som fotky zo svojho starého detského Olympusu - lásky mojej najsamprvšej. Fotili sme všetko v noci a bleskom, tak ho chápte. Celkom sa snažil, chudáčik malý! Na to, že ani ja som poriadne nevidela, čo vlastne fotím sa usilovne snažil.

Fotené takmer zo stredu fontána. V tom stave mi nedošlo, že blesk až k partii nedosvieti...

Fotka, ktorou som istotne buď niečo chcela povedať, Alebo som nevidela, čo fotím

Hrdina. Socha slobody. Whatever.



Kamarátove všade prítomné vlasy. Aj to sa stáva.

Polnočný tanec s osobným démonom. Alebo neviem.

2 komentáre: