zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

utorok 28. júna 2011

Nebíčko v papulke. Tak

Mám najsamlepšie jedlo a najsamlepšieho chlapa. To len tak, aby ste vedeli. Aj ja sa občas musím pochváliť :D Fotky by určite vyzerali chutnejšie, ak by som ich odfotila zrkadlovkou, ale čo vám poviem. Bola som lenivá po ňu ísť a nedočkavá to ochutnať :)

Na prvej fotke je 100% domáci HOT BROWNIE. Ešte horúci, práve z trúby vytiahnutý kúsok brownie a domáca sestrou robená zmrzlina s karamelom, ktorú síce vytvorila omylom, ale ráta sa výsledok a ten bol spolu s mojim browniem dokonalý! :D


Raňajky pozostávali z doma pečených bagetiek rôznych typov. Môj favorit bol s domácim, mnou miešaným bylinkovým maslom a cesnakom. Na fotke je ešte zapečená bagetka s parmezánom, Jamon serrano a jarnou cibulkou :)


Záviďte! :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára