zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

nedeľa 26. júna 2011

Aj surové kuratá vedia lietať.

Rudava za mnou, Pohoda teš sa, Grape priprav sa. Alebo ako inak to povedať. Proste, idem :D Práve som prišla z dvojdňovej skvelej jazdy a neviem, či mám chuť ešte fungovať ďalej a zopakovať si to znova, alebo skrátka umrieť. Uvidím. Rozhodnem sa ešte. Napriek faktu, že tento festival bol vlastne výlučne babská jazda, nechýbalo nám nič. Absolútne nič. 

Odchádzame bohatšie o dobrého, trochu slizkého kuracieho kamaráta menom Rudo, ktorý sa žiaľ tak rozbil, že sme ho na druhý deň nenašli. A o Imaginárne morča Alojza, ktorý nám tiež utiekol. Sviňa. O dáždnik, ktorý som dostala namiesto vibrátoru. A o termotašku, ktorá mi mala nahradiť vodku. A kopu ďalších kravín, ktorými nás len tak z dobrého srdca obdarovali a my sme samozrejme vďačné. Týmto by som chcela poďakovať filmovému stage-u za množstvo darčekov a "súťaží" v ktorých sme samozrejme "rúlovali" ako vo všetkom :D Za ich skvelé konečné žrebovanie, ktoré sme kompletne vyhrali. a za to, že na nás dávali pozor. Staff-ákom za alkohol zdarma, našim susedom, ktorým sme sa nezdali dostatočne pod parou, takže sme ochutnali takmer všetko, čo sa v stanovom mestečku vôbec nachádzalo a samozrejme prajem mier celému svetu.

Posolstvo na dnes : Nie je dôležité nájsť mrkvu,ale ochutnať vňaťku.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára