zahlavie

zapisky foto diar diy podniky

nedeľa 24. októbra 2010

Vyholená tráva sa vraj volá GREEN

Práve som dogolfovala. Áno, správne čítate. Hrala som golf. Ja. Nič som nerozbila. Ani žiadne autíčko. Ani nikomu hlavu. Ani som nestratila loptičku. Ani som ju neutopila. Ani nič. Fakt.

...dokonca mi to vraj ide. Povedali mi, že som Golfový talent. Už dlho som nevidela inštruktora čohokoľvek na MŇA pozerať tak...spokojne bez toho, aby sa pritom nesmial, aká som nešikovná. Je to lichotivé. Ale prečo práve Golf?:D Šport, ktorý podľa mňa skráka nie je šport? Kde ľudkovia s iPhonmi chodia s dôležitým pohľadom oblečení od šiltovky po ponožky v drahých značkách patrične tak dávajúc najavo, že si tento šport snobov môžu dovoliť. A ani tie srandovné autíčka tam neboli. Tak ako, netrápi ma to teda bez nich :D V každom prípade je fajn vedieť, že na čosi teda talent mám. keď nič iné, aspoň nakopem Tiger Woodsa. Tak :P

Pozerajúc tak na matematiku znova a znova zisťujem, že proste nerozumiem ničomu, čo sa čo i len podobá na tento predmet. Že sa môžem snažiť, ale nič mi to nehovorí. Uberte mi z Inteligenčného kvocientu, useknite mi ruky, ale kua, nechápe mto. Prečo by sme mali z nejakých čísel zisťova,ť či tie čísla predstavujú kružnicu, či elipsu? No asi nie, keď sú to blbé čísla a nie žiadne geometrický útvar! tak! A dajte mi pokoj... :P

Hauk :P

1 komentár:

  1. Ani mne matika nejde, ale peniaze v kase zvládam rátať... na čo mi to viac v živote bude? Takéto praktické využitie mi úplne stačí :D

    OdpovedaťOdstrániť